Intelligent Fitness

GRUNDTRÆNING▪DANS 🎼 Rytmik & Motorik🕺 Ledmobilitet 🦵 Bodytoning 💪 Holdning 📞 23 24 86 12 📫 charlotte@intelligentfitness.dk▪SORØ

Flot holdning, smukke fødder, stærke ben og graciøse bevægelser – BalletFitness virtuelle træner hjælper dig i gang


Så lang tid skal du bruge: 1 time (men mindre kan også gøre det)

Du får på 60 minutter gennemarbejdet hele din krop med både styrke, konditions-, balance- og smidighedstræning til understøttende og motiverende klavermusik. Hvis du vil have et kortere træningsprogram kan du også plukke ud i øvelserne og selv sammensætte dit eget program. Vil du have hjælp til dette? LÆS MERE HER


Træningen foregår ved en grundtræningsbarre

Træningen foregår stående på stedet ved en grundtræningsbarre, som giver støtte, tryghed og overskuelighed, så du kan fokusere på de enkelte led og muskler, samtidig med at du bibeholder en opretstående, god kropsholdning. Læs mere her: intelligentfitness.dk/grundtraeningsbarren/


Træn 3-5 gange om ugen

Træn BalletFitness-programmet igennem 3-5 gange om ugen og du vil hurtigt mærke de mange fordele:

✔ Stærke, lige, sunde knæled, fodled og tåled med god mobilitet og kontrol
✔ Stærk ryg, god mobilitet i hofteleddet og sunde skuldre med god holdning og bæring
✔ God kondition, velfungerende muskler, stærke knogler og smidige led

De afsluttende strækøvelser til sidst i programmet smører, styrker og smidiggør hofteled, baglår og ryggens lange muskler.


Se her hvordan du træner derhjemme

Hvis du ikke har en grundtræningsbarre, kan du finde noget andet stabilt at holde i.


Sådan kommer du i gang

Køb follow-along-øvelser på flere måder: enkeltvis eller i komplet program og med rabat i en workshop-pakke

Komplet øvelsesprogram = 1 times træning

Når du investerer i et komplet øvelsesprogram, får du et gennemplanlagt, velkoordineret og varieret fuldt træningsprogram, hvor øvelserne er sammensat med opvarmning først, trinvise sværhedsgrader/belastning og nedvarmning til slut. Du får fri adgang til det komplette øvelsesprogram bestående af 19 øvelser vist i 28 videoer med den Virtuelle Træner = 1 times effektiv follow-along-træning, som vil holde dig i topform. Programmet opdateres ca. 1 gang om måneden med en ny øvelse til ny musik, så du vil opleve en god og dog overskuelig variation i dine øvelser over tid.

Sammensæt dit eget øvelsesprogram

Vælg enkelte øvelser ud og sammensæt dit eget program, hvis du vil træne noget specifikt, fx fødder eller smidighed (husk at varme op) eller hvis du vil have et træningsprogram af kortere varighed. Øvelserne er delt op i modulerne KAF (=knæ/ankler/fødder) og HRS (hofte/ryg/skulder), så du nemt kan navigere rundt og udvælge lige præcis de øvelser, som du har behov for. NB. Nogle øvelser strækker sig over 2 videoer for at få øvelsen både til højre og venstre.

WORKSHOP-PAKKE: Kom godt i gang med en dagsworkshop i Sorø og spar samtidig næsten 40 % på BalletFitness VIRTUEL TRÆNER

Bliv introduceret til BalletFitness®-systemet og lær hvordan du får mest ud af øvelserne, så de har den optimale, gavnlige effekt på din krop. Få maksimalt udbytte af din egen træning, og lær samtidig alt, hvad du bør vide som vært for dit eget BalletFitness-hold eller som hjælpetræner.

BalletFitness WORKSHOP-PAKKE 2 indeholder:

Samlet pris uden rabat: kr. 6425 eller EARLY-BIRD-pris: kr. 5970

BalletFitness WORKSHOP-PAKKE 2 rabatpris: kr. 4075 eller EARLY-BIRD-pris: kr. 3620du sparer hhv. 36 % og 39 % 😍

NB. Kun 1 workshop-pakke pr. kunde.


Få overblik med korte UDDRAG

Her nedenfor finder du korte UDDRAG af alle øvelserne i det komplette BalletFitness øvelsesprogram. UDDRAGENE er “smagsprøver” og viser kort hvilke elementer og bevægelser, de forskellige øvelser består af.

Under hvert UDDRAG findes en knap til den FULDE ØVELSE på videoplatformen Vimeo.

Bemærk, at nogle øvelser omfatter både højre og venstre side, mens andre øvelser viser en side ad gangen og der vil derfor ved sidstnævnte øvelser være to knapper: højre side og venstre side.


Få dit eget, personlige online træningsprogram

Hvad der lige præcis er bedst og mest virkningsfuldt for DIG at træne, afhænger af mange forskellige forhold:

  • Din alder
  • Din kropsholdning
  • Din muskeltonus
  • Din nuværende grundform/kondition
  • Din helbredstilstand/skader/særlige udfordringer
  • Dit formål med træningen
  • Din motivation
  • Dine præferencer
  • Dit niveau
  • Og sidst, men ikke mindst: HVAD ØNSKER DU AT OPNÅ MED DIN TRÆNING

Ved at plukke ud i øvelserne, får du det træningsprogram, som er allerbedst for DIG og som hurtigst giver dig succes med at opnå dit mål.


Baloga Grundtræning
Balletforening Danmark
%d bloggers like this: